سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی 2 محصول فوق العاده برای درمان شپش و تخم شپش

احتمالا شما اکنون که دارید این مقاله رو مطالعه می کنید خودتان و یا یکی از اطرافیانتان گرفتار شپش شده است.

شپش در همه گروههای سنی و در جوامع مختلـف دیـده مـی شـود و تـا کنـون درمانها و فرمولاسیونهای مختلفی برای رفع آن پیشنهاد و بـه بـازار عرضـه شـده اسـت.

در گذشته که صنعت دارویی در این حد پیشرفته نبود از بین بردن شپش با راه های خانگی بسیار سخت تر بوده است اما این روز ها می توان با استفاده از شامپوهای آنتی شپش راحت تر از شر شپش و رشک های آن خلاص شد.

شپش چیست:

شپش (پدیکلوزیساز) یکی از انگل ‌های انسان است که تمام عمر خود را بر روی پوست سر و لا به لای موها می‌گذراند. شپش در لابه لای موها و بر روی پوست سر مخصوصا در نواحی پشت گوش و در شرایطی که آلودگی شدید باشد در تمام سر و حتی در محاسن فرد دیده می‌شود. منبع تغذیه شپش خون انسان است. بزاق شپش دارای مواد ضد انعقادی است که جلوی لخته شدن خون را می‌گیرد و باعث ایجاد خارش شدیدی می‌شود. رشک (تخم شپش) به محل خروج ساقه مو از فولیکول می‌چسبد و در صورتیکه شرایط برای زندگی مناسب باشد (وجود دمای 36- 22 درجه سانتیگراد) در مدت 7 روز به لارو (شپش نابالغ) تبدیل می‌شود. شپش از راه تماس فرد سالم با افراد آلوده به شپش و استفاده از وسایل فرد آلوده مثل کلاه، لباس و… منتقل می‌شود.

اخیرا تولید کنندگان آرایشی، بهداشتی و دارویی محصولات مبارزه بر علیه شپش و حشرات موذی را تولید و روانه بازار نمودند که توسط مواد شیمیایی موجود در این شامپو از رشد شپش جلوگیری می‌نمایند. همچنین استفاده از شامپوهای ضد شپش حاوی آفت کش‌ها که به مرور زمان ساختار بدن شپش به آن مصون شده و دیگر کارایی اولیه را در مقابل رشد شپش و پیشگیری از آن ندارد.

از همین رو امروز قصد داریم 3 تا از بهترین محصولات برای درمان شپش را به شما معرفی کنیم که گیاهی وده و هیچگونه عوارضی برای کودکان و بزرگسالان ندارند.

شامپو ضد شپش سریتا:

شامپو ضد شپش سریتا با دارا بودن مواد موثره گیاهی و طبیعی و به یاری مکانیزم های کارآمد، باعث مرگ شپش و نابودی تخم های آن می شود.

شامپو ضد شپش سریتاشامپو ضد شپش سریتا

 

شامپو ضد شپش سریتا

ضد شپش سریتا از ترکیبات طبیعی و گیاهی تشکیل شده است و برخلاف بسیاری از ترکیبات ضد شپش موجود در بازار، سمیتی برای انسان ندارد.

ترکیبات گیاهی موجود در محصولات ضد شپش کشنده و دور کننده شپش، ضد باکتری و ضد قارچ بوده که در درمان شپش بسیار سودمند است.

همچنین این ترکیبات منافذ تنفسی در شپش را مسدود کرده، که به موجب آن در تنفس شپش اختلال ایجاد می شود که موجب مرگ شپش و تخم آن می شود.

شامپو لایس فری سریتا با رطوبت رسانی موثر به رفع پوسته ریزی در محل گزش شپش کمک کرده و همچنین خارش ناشی از گزش شپش را برطرف می کند.

ویژگی های شامپو ضد شپش سریتا:

• پاکسازی آلودگی موی سر ناشی از شپش
• جداسازی کامل تخم شپش از موها
• حاوی ترکیبات گیاهی و غیر سمی
• بهبود خارش و التهاب ناشی از گزش شپش
• ممانعت از اتصال تخم شپش به تار مو
• حجم 95میل

شامپو را بطور مستقیم بر روی پوست سر بریزید. حداقل به میزان دو برابر در مقایسه با مقدار طبیعی شستشوی مو، از شامپو استفاده کنید.

شامپو را روی موها و پوست سر پخش کرده و به خوبی مالش دهید تا خوب کف کند. کف شامپو را در مناطق پشت سر، گردن و پشت گوش ها نیز پخش کنید.

اجازه دهید شامپو به مدت 15 دقیقه بر روی سر شما باقی بماند و در طول این مدت، موهای خود را بصورت پیوسته شانه نمائید.

به منظور اجتناب از انتشار آلودگی، شانه را بعد از هر بار استفاده حتما با آب داغ و صابون بشوئید. پس از آن موهای خود را با آب ولرم بشوئید. همزمان با شستن سر با شامپو، موهای خود را شانه کنید. قبل از خشک کردن موها با حوله نیز موهای خود را شانه کنید.

محلول ضد شپش نایلیس:

محلول ضد شپش نایلیس ازبین برنده شپش و تخم شپش حاوی ایزوپروپیل میریستات 49/5% محصولی بی نظیر در درمان شپش موی سر می باشد و بدون اثرات سوء برای مو و پوست سر می تواند در زمان ده دقیقه ، باعث از بین رفتن شپش موی سر شود.

محلول ضد شپش نایلیسمحلول ضد شپش نایلیس

 

محلول ضد شپش nylice

محصولات موجود در بازار جهت درمان شپش سر، حاوی ترکیبات شیمیایی هستند که به نوعی حشره کش محسوب می شوند

و این ترکیبات دارای اثرات سمی بر روی پوست و سیستم عصبی افراد می باشند. محلول و شامپوی نایلیس حاوی ترکیباتی است که به طریق فیزیکی به مقابله با شپش سر می پردازد.

اسکلت شپش با نوعی موم که از جنس هیدروکربن ها می باشد پوشیده شده است این پوشش در حفظ آب بدن این حشره موثر است زمانی که این پوشش از بین برود حشره شروع به از دست دادن آب می کند

و این منجر به مرگ حشره می‌شود ایزوپروپیل میریستات با از بین بردن این موم و بستن منافذ تنفسی شپش را در معرض نابودی قرار داده و اجازه رشد و تکثیر به این شپش ها را نمی‌دهد.

زمانی که شپش تخم گذاری میکند پس از 5 تا 6 روز لایحه‌ای که اطراف تخم شپش ایجاد می‌شود با استفاده از این ترکیبات قابل تخریب است

و از آنجایی که بازه زمانی رشد شپش ها هر روز می باشد لازم است که بعد از هفت روز از اولین مصرف جهت از بین بردن تخم شپش ها دوباره از این محلول استفاده شود تا مانع تکثیر آنها گردد .

دیگر ترکیب به کار رفته در این محصول سایکلومتیکون می باشد سایکلومتیکون یک حلال و پاک کننده می باشد که اثرات ایزوپروپیل میریستات را از طریق پلیمریزه شدن افزایش می‌دهد.

ویژگی های محلول ضد شپش نایلیس:

از بین برنده شپش و تخم شپش

همرا با شانه اختصاصی

حاوی سایلومتیکون، روغن اکالیپتوس و ایزوپروپیل میریستات

100 میل

روش مصرف محلول ضد شپش نایلیس:

1)دقت نمائید موها خشک باشند. اگر مو سر بلند می باشد، ابتدا آنرا به چند قسمت تقسیم نمائید.

2) لوسیون را روی تمام بخش های مو، پشت گوش ها و پشت گردن اسپری نمائید. دقت کنید که تمام قسمت های موها از ریشه تا انتهای مو کاملاً آغشته گردد.

اسپری کردن را تا زمانی که موها کاملاً حالت مرطوب پیدا نماید ادامه دهید.

3) به مدت 10 دقیقه با نوک انگشتان، موهای خود را ماساژ بدهید.

4) از شانه مخصوص استفاده نمائید و موها را به خوبی شانه کنید. شانه کردن موها باید به این صورت باشد که از ریشه مو شروع گردد

به طرف انتهای مو. برای راحت تر و بهتر شانه شدن، موها را به صورت دسته به دسته شانه نمائید.

5) در پایان موها را بوسیله شامپو و آب گرم خوب شستشو دهید و آبکشی کنید.

6) تمام مراحل فوق را 7 روز بعد تکرار نمائید.

بر اساس مطالعات صورت گرفته تاکنون گزارشی مبنی بر ایجاد عارضه در اثر استفاده از این ترکیبات برای خانم های باردار و کودکان بالای دو سال مشاهده نشده است.

بنابراین این محصول قابلیت استفاده برای تمام افراد و گروه های سنی مختلف را دارا می باشد. استفاده از این محصول برای کودکان زیر دو سال بدون نظر پزشک توصیه نمی شود.

محلول ضد شپش نایلیس محصولی از شرکت کیمیا کالای رازی و تولید شده در شرکت کیش مدیفارم می باشد.

منبع ویرگول